Bijdragers

donderdag 14 april 2011

Tinus en Tinne terug thuis op 13/04/2011

Gisteren namiddag kreeg ik een SMS van Tinne dat ze naar huis mochten...

Tinus ademt terug beter (piept niet meer), heeft geen koorts meer en zijn bloedonderzoek was OK.
Onze Jan is ze gisteren gaan halen en 's avonds hebben ze een lang gezellig groeps-knuffelmoment gehad waarin ik ze stoorde (eigenlijk alleen om te horen hoe het ermee gesteld was).
Ik heb ze met rust gelaten en later op de avond heeft hij mij terug gebeld om de ganse uitleg te doen. Dus het ziet er beter uit met ons Tinusje en thuis slaapt hij blijkbaar ook beter dan in het ziekenhuis. Dat is niet moeilijk; ik denk dat iedereen die indruk of ervaring wel heeft. Nog iets... in den tijd toen onze Koen zo lang in de kliniek gelegen had is hij ook maar goed beter geworden als hij mee naar huis mocht!

Onze plannen om daar enkele dagen te gaan house- en baby-sitten zijn dus tijdelijk opgeschort. Wij zullen nu zondag eens gaan kijken hoe het ermee staat en zien of we nog iets kunnen doen.

Geen opmerkingen: