Bijdragers

dinsdag 29 maart 2011

Verjaardag

Vandaag wordt ik weer een jaartje ouder.
Met de kinderen en kleinkinderen hebben we dit op 19 maart al gevierd, en wij (MJ en ik) hebben dit zondag onder ons tweetjes gevierd door te gaan eten in "El Warda".
Ik heb op Facebook al verschillende felicitaties gekregen, maar het schijnt dat er niemand op mijn profiel geraakt. Ze sturen mij allen een berichtje... Wel bedankt allemaal!

Ik zit nog altijd met enkele solitaire 'russen'... waarschijnlijk zijn ze niet meer met z'n vieren (virussen), maar zijn er al enkelen overwonnen. Af en toe steken die anderen de kop nog eens boven en dan krijg ik weer hoofdpijn, koorts en een gevoel van moeheid...

Ik ben deze voormiddag dan ook nog eens naar mijn huisarts geweest en die heeft mijn longen 'gehoord' en niets speciaals waargenomen. Hij heeft dan bloed getrokken om eens te laten onderzoeken en tegen vanavond weet hij de uitslag. Indien er iets niet oké is zal mij me doorverwijzen naar een internist en anders ... weet hij het blijkbaar ook niet. De antibiotica die ik kreeg is niet van de 'strafste' zei hij, want 'teveel antibiotica' is niet goed vindt hij (en ik ook) en het is misschien daarom dat er hier en daar nog een virushaardje te vinden is dat nu nog moet aangepakt worden.

Geen opmerkingen: