Bijdragers

donderdag 17 maart 2011

Jaana op vakantie

Normaal zouden we vanmorgen Jaana gaan halen in Deinze; maar onze Janus belde gisterenavond om te zeggen dat hij vandaag via Antwerpen naar Lanaken (Limburg) moest en Jaana zou meebrengen.
Dat viel dan al heel goed mee, want ik voelde mij gisteren terug ziek worden, en zo zou ik vanochtend iets langer kunnen blijven liggen.
Tegen 10 uur waren ze dan hier en Janus reed direct door want hij was onderweg al teveel tijd verloren in de files rond Gent.
Wij zijn dan direct met Jaana gaan wandelen. Eerst naar het districtshuis om mijn nieuwe IK af te halen en om daarna nog enkele boodschappen te doen. Tegen 13 uur waren we terug thuis, hebben gegeten en hebben Jaana te slapen gelegd. Zonder morren heeft ze van 14 tot 17 uur geslapen.
In de tussenperiode ben ik dan maar terug wafeltjes beginnen bakken voor diegenen in de familie die er nog niet van geproefd hadden, en ook om te zien of mijn wafelijzer nog werkte na de val van de keukentafel gisterenavond!
Zaterdag op het "vaderdagfeest" en feest voor mijn verjaardag wil ik alle kinderen, schoon- en kleinkinderen daarop vergasten.

Geen opmerkingen: