Bijdragers

donderdag 21 mei 2009

Ziekskes

Gisteren morgen is de dag al niet te best begonnen. Ik had namelijk vreselijke hoofdpijn. Na het nemen van een aspirientje zijn we gaan fitnessen en na een dik uur en 450 Kcal armer een doucheke gaan nemen. De hoofdpijn was echter niet over. We zijn dan naar de " Chattahoochee River" gereden omdat ik dacht dat er daar een National park was. De GPS heeft ons ernaar toe gebracht, maar het was meer een residentiele zone. Dus zijn we onverrichterzake terug gekomen. Ik kreeg er toen last van buikpijn bij. We zijn in de Mall vlug naar de 'restrooms' gelopen om de buikpijn wat te verlichten. Daarna zijn we iets gaan eten, maar gezien ik geen honger had heb ik mij beperkt tot een stukje pizza, wat ik maar half opgegeten heb en mij niet bekomen is. Daarna zijn we richting hotel gereden, ik heb twee aspirientjes genomen en ben in bed gekropen, waar ik twee uur geslapen heb. Tegen vijf uur was het over en zijn we naar Publix gereden om een Baguette en wat fruit te halen. Na het avondmaal hebben we nog naar een filmke op TV gekeken en rond tien uur zijn we gaan maffen ( ik terug met enkele aspirientjes). Ik heb geslapen als een roos en gesnurkt als een ... terwijl Marie-Jeanne niet kon slapen, zelfs niet na het nemen van een pilleke. Zij vertelde mij dat ze om twee uur nog niet sliep!
Vanmorgen zijn we rond acht uur opgestaan, zijn weer ongeveer een uurtje gaan fitnessen, hebben ons gedouched, zijn wat gaan wandelen en moesten dan wachten op de "housekeeping" om iets na de middag te kunnen vertrekken om iets te gaan eten. Dit keer hebben we gegeten bij "Jason's Deli" aan de Wall-mart die bekend staan om hun gezond eten. Het viel heel goed mee, maar we moesten ons weer haasten om terug thuis te geraken vanwege de reclamerende maag! Ik denk toch dat het te maken heeft met mijn recente galblaas verwijdering en het pikante eten hier. Zojuist heb ik dan mijn mails gelezen en verzonden en nu om half vier plaatselijke tijd mijn blog bijgewerkt. Morgenavond gaan we tegen negen uur ons Rafke afhalen aan de luchthaven en dan zien we hoe het verder gaat verlopen met het sturen van Bagage naar Belgie.

Geen opmerkingen: