Bijdragers

donderdag 19 mei 2011

Beter

Gisteren ben ik terug naar Dr. Leysen geweest. Hij bevestigde wat ik al wist, nl. de RX duidt niet op grote problemen met mijn longen. Wel is er links onderaan wat ruis te zien. Hij stelde voor om mijn antibiotica-kuur uit te doen en volgende week nog eens langs te komen om te zien hoe het er na de kuur zou uitzien. Eventueel zou hij mij dan doorsturen naar een pneumatoloog. Ik heb ondertussen al een afspraak gemaakt. De eerste die voor het UZA en voor mij gaat is op 7 juli 2011. Als ik me dan al veel beter voel en niet meer wens te gaan stelt hij voor om de afspraak gewoon af te zeggen...
Sinds maandag neem ik dus al antibiotica en ik begin het te voelen. Het hoesten is iets minder, maar de koorts is zo goed als verdwenen. Nadeel is dat ik ons MJ-ke heb aangestoken. Zij zit nu in de problemen of "met de gebakken peren". Vannacht heeft ze bijna geen oog dicht gedaan van het hoesten. Ik ben er ook verschillende keren door wakker geworden, maar voel me toch redelijk uitgeslapen. Vandaag heb ik aan de voorbereiding van ons WE gewerkt en alle (schoon)kinderen een mailtje gestuurd met de laatste info en vragen...
Wij hopen dat we tegen den 30e mei allebei virus-vrij zullen zijn en uitgerust om samen met de ganse familie een fantastisch WE te kunnen doorbrengen in GOUVY!

Geen opmerkingen: