Bijdragers

dinsdag 10 maart 2009

Verdere onderzoeken


De zondag is onze Jan met Tinne en Jaana langs geweest. Ze zijn komen eten en ons Mwat heeft héél goed vegetarisch gekookt. Tegen half zes zijn ze vertrokken naar "moeder" (grootmoeder van Tinne). Hierbij een foto van die flinke meid. Kijk maar eens hoe ze al gegroeid is!
Maandag moest ik dan om half één in het UZA zijn. Ofwel nuchter, ofwel na een licht ontbijt genomen voor zeven uur 's morgens. Om half zeven liep de wekker af, 'k heb één pistoleke gegeten en ben terug in bed gekropen tot negen uur. Het "Mibi" onderzoek verliep vlot en tegen half drie waren we al paraat aan de dienst 'hartziekten'. Hier nog gauw een 'ECG' (electrocardiogram) laten nemen en wachten op de uitslag van de MIBI. Het diagram was normaal, de fietsproef was heel goed en voor het resultaat van de MIBI was het nog te vroeg. Ik moest vandaag terug bellen. Vanmorgen dan vroeg opgestaan om de mannen van Vaillant op te vangen bij onze Koen, maar eerst naar Dr. Van Herck gebeld en die vertelde me dat alles in orde was met de MIBI!
Om half twaalf kwam dan de bewuste technieker aan en die heeft de "ontstekingsbewaker" van de verwarmingsketel vervangen. Nu zou alles in orde moeten zijn... Daarna ben ik dan langs het districtshuis gereden om een bewijs van "Gezinssamenstelling" te halen, want dat heeft men nodig om mijn "pensioen" uit te betalen. Het is namelijk een bewijs van 'leven', zonder dit kunnen ze dat niet uitbetalen.
Tegen één uur dan thuis gegeten en tegen twee uur vertrokken naar de Kern om naar de film "MAMMA MIA" te gaan kijken. Het was pure nostalgie... al die ABBA liedjes en die pakjes. Heel de zaal zong bijna mee. Soit. Morgen gaan we babysitten bij onze Stef, donderdag nog inkopen gaan doen, zodat ons Mwat van alles in huis heeft en overmorgen moet ik dan binnen in het UZA voor mijn operatie van vrijdag.

Geen opmerkingen: