Bijdragers

vrijdag 6 maart 2009

Pre-operatieve onderzoeken Vervolg

Vandaag dan nuchter dat onderzoek gehad. Eerst een cardiogram en daarna de fietsproef. Tijdens de laatste etappe (200W) werd er een radioactieve stof ingespoten. Binnen het uur moest ik dan onder de scanner. Dus direct naar de dienst Nucleaire geneeskunde waar ik een brikje Choco van Inza te drinken kreeg. Twintig minuten later moest ik onder de scan. Alles is naar wens verlopen en ik moet maandag terug voor het tweede deel van het onderzoek. Thuisgekomen hebben we dan ons middagmaal genomen en direct daarna voelde ik me toch niet te best. Ben wat gaan liggen en volgens MJ direct in slaap gevallen... Tegen vijf uur zijn we naar Bart en Sophie gereden om aldaar op onze Stef te gaan letten. En hier zitten we nu. Stefke slaapt, Bart is Amelie naar scouts weekend gaan doen en Sophie en Dries zijn naar een prijsuitreiking in Ter Elst. Van zodra ze terug zijn gaan we terug naar huis en kruipen we in ons bedje...

Geen opmerkingen: