Bijdragers

vrijdag 7 november 2008

Zoon komt terug thuis

De maandag rond kwart voor negen 's morgens is onze Raf geland op Zaventem.  Tegen 's middags is hij dan hier komen eten en hebben we wat bijgebabbeld, maar om 14 uur moest hij al naar een meeting in Louvain-la-neuve.  's Avonds is hij dan naar Joëlle gegaan.  Den dinsdag zijn we naar Putte getrokken om onze maandelijkse Nederlandse shopping te doen.  Donderdag een ganse dag in het UZA doorgebracht.  Om negen uur moest ik er zijn voor bloedafname.  Tegen 9:30 uur moest ik me aanmelden bij de nucleaire geneeskunde voor een PET scan.  Tegen half één zijn we dan een broodje gaan eten om tegen 13:15 uur terug te keren voor een NMR.  Tegen half vier zijn we dan terug huiswaarts gereden (ons Marie-Jeanne moest rijden omdat ik nog 'radioactief' en 'verdoofd' was.  Ik heb mij thuis direct in de zetel gelegd en ben twee uur later wakker geworden.
Gisteren zijn we naar Teske gereden om de 'winterbanden' op de auto te laten leggen en den bungalow gereed te maken voor de winter.  Kaarten voor d-een optreden van Raymond van het Groenwoud zijn we gaan bussen bij de familie Brouns in Mortsel.  Zij hebben er blijkbaar van genoten.  Wij hebben kaarten voor vanavond en hopen dat we even content zullen zijn. 

Geen opmerkingen: