Bijdragers

zondag 23 november 2008

Laatste week Raf in België

Donderdag 13 november moest dan een rustdag worden. 's Morgens heb ik naar de tandarts gebeld voor een afspraak.  Normaal moet men dan rekening houden met een wachttijd van een veertiental dagen.  Gezien er iemand had afgebeld mocht ik echter al om half twee komen!  Alles was oké, ze heeft wat tandsteen weggenomen en ik was weer een nieuwe na een half uurke!
Vrijdag zijn we dan in Willebroek naar de kapper geweest.  Ons Sabine heeft me dan nog eens als model voor Nicky gebruikt.  Dit wil zeggen Nicky mocht mij gebruiken om op te oefenen...
Wel, ze heeft mij goed geknipt.  Sabine heeft daarna wel hier en daar wat bijgewerkt, maar algemeen gezien was het goed.  Volgende keer mag ze het helemaal alleen proberen...  
's Avonds zijn dan de kinderen komen slapen.  Onze Stef was niet in zijn normale doen.  We hebben Sophie moeten terug roepen van de 'kaasavond van de ouder vereniging' om hem nog wat eten te geven.  Tegen 21 uur moest ik dan onzen Dries afhalen van een verjaardagsfeestje in Aartselaar.  Sophie en Bart zijn dan tegn 4 uur 's morgens ook komen slapen en daarom hebben we zaterdag rustig laat ontbeten, waarna ze met zen allen tegen de middag naar huis gereden zijn.  In de late namiddag zijn dan Raf en Joëlle teruggekomen van Ledeberg,  hebben hier gegeten en zijn dan tegen zes uur samen met hun vrienden naar GBA - Standaard gaan kijken.  Nadien hebben ze hun verdriet verdronken (de favoriet was verloren...) en zijn hier komen slapen. 
De maandagavond (17/11) zijn dan Marcella en Louis hier komen slapen om 's anderdaags samen met ons naar Ilfeld te rijden.  Tegen 9 uur dinsdagmorgen zijn we dan vertrokken en na 524 km zijn we rond half vier ter plaatse aangekomen.  We zijn goed ontvangen, hebben "Kaffee und Kuchen" gekregen en hebben daarna onze slaapvertrekken ingericht.  Na het avondeten hebben we nog tot een uur of half twaalf gelachen, gepraat en gedronken...  Het was aangenaam!
Ondertussen moest Raf dan ook al aangekomen zijn in Atlanta; maar waar hebben we toen even niet meer aan gedacht!  Achteraf hebben we gehoord dat alles goed verlopen is.

Geen opmerkingen: