Bijdragers

woensdag 30 juli 2008

Terug in Wilrijk

We zijn dan maandagavond toch maar vertrokken en hebben gisteren en vandaag schitterend weer gehad. De palen voor het afdak zijn geschilderd. De garagepoort staat in het 'groen' en de 'laurierhaag' is weggehaald waar het afdak moet komen. Natuurlijk sta ik weer vol met beten en ik heb ook een teek uit mijn kuit moeten verwijderen. Gisteren is dan ons ma verjaard (80 geworden) en dat vieren we de zaterdag in 't Kwadraat op de Leugenberg in Ekeren. Bij Radio2 kan men 24 flessen champagne winnen voor een feestje van 't weekend en vanmiddag waren er reeds 500 deelnemers. Ik heb dan ook mijn kans maar gewaagd... afwachten wat het wordt...
Morgen gaan we bij ons ma de haag afdoen, winkelen in Putte en naar Jeanneke (moeder van Hildegard) om haar informatie over het verleden van de Boudewijnskes en de Van Noyens op te pikken, zodat ik dat kan verwerken in de stamboom.

Geen opmerkingen: