Bijdragers

dinsdag 20 april 2010

Teske

'k Heb vorige week een brief geschreven naar den installateur van de badkamer dat het licht boven de spiegel nog altijd "weerspannig" was en dat ik graag zou hebben dat dat probleem opgelost geraakte. Zaterdag kreeg ik een mail met de vraag of ze vandaag mochten langskomen. Om 15 uur stond er dan een technieker met een volledig nieuwe lamp. Na de oude nog eens geprobeerd te hebben besloot hij direct om een nieuwe te installeren. Een kwartiertje later was alles in orde... Moest dat nu echt bijna één jaar duren???
Van Wilrijks nieuws voor de Borskes
We hebben dan maar het bezoek van onze Koen in 't weekend voorbereid (zetel klaar enz...) en ik heb een kilometerteller op mijn oude fiets gezet. Dit om gemakkelijker te kunnen controleren hoeveel km's we daar fietsen!
Soit we zijn ondertussen terug thuis en morgen ga ik de sleutels halen van het appartementje in Middelkerke waar we volgende week van maandag tot vrijdag naar toe gaan. Nu zaterdag gaan we op 'gezinsuitstap' met de Bond naar Boulogne-sur-mer, vertrek om 7 uur, terug thuis rond 21 uur(?)
De zondag gaan we naar de algemene vergadering van het W.N.I. in de lokalen van de Koninklijke Harmonie St.Bavo.

Geen opmerkingen: