Bijdragers

vrijdag 25 september 2009

Ja, da griepke is een taai... dinsdag hebben we het hééél kalm aangedaan en woensdag was ons Mj alweer iets beter. Bij mij gaat het op en neer. Gisteren was het DAS dag (Dries-Amelie-Stef), van iets na den achten 's morgens tot iets na den elven 's avonds bij onzen Bart gezeten. Dan vanmorgen tot 9 uur gemaft... het heeft ons goed gedaan... maar 't is bij mij nog altijd niet over... en naar den dokter ga ik niet, want als ik een afspraak maak dan voel ik niks meer tegen ik mag komen...
Deze namiddag gaan we nog eens fietsen. We zullen zien wat dat geeft. Het weer ziet er goed uit. Niet te warm, niet te koud (ongeveer 20 °C) en weinig wind, dus we gaan eens kijken naar "Water-kant" op het Eilandje... wat vandaag begint en tot zondag duurt.
Morgen gaan we proberen wat te helpen in Deinze en hopelijk gaat dat vlot...

Geen opmerkingen: