Bijdragers

vrijdag 10 april 2009

DVD



Ho ja, vergeten te vermelden vorige dinsdag :
De zondag zijn we nog eens naar de Vogelen markt geweest. Dat was al lang geleden. Het was mooi weer en het zag er zwart van het volk. Tussen al die mensen kwamen we toch wel mijn zus Yolande en Norbert tegen zeker? Allez, zo te zien is het met Norbert toch ook weer beter na al zijn operaties van het laatste jaar. We zijn terug gekeerd met " de 7" en dan overgestapt op "de 6", zodat we vanaf Permeke te voet verder moesten. Hierbij wandelden we voorbij het "Kiels Rijwielcentrum" dat een 'Open Deur Weekend' hield; en vermits we toch naar een nieuwe fiets voor Marie-Jeanne aan het uitzien waren sprongen we maar eens binnen. Een half uur later kwamen we buiten als nieuwe eigenaars in spe van een nieuwe fiets (zie foto) Ze moesten er nog wel de tassen aanhangen en de haken voor het kinderzitje over bouwen, zodat we in de namiddag nog eens langs moesten om hem af te halen (en te betalen!) Dus nu rijdt mijn vrouwtje met een nieuwe fiets!
De maandag zijn we beiden naar Sabine geweest om ons haar te laten knippen...

De woensdag in de voormiddag moest ik langs het UZA voor een afspraak met de Cardioloog Dr. Van Herck, die vindt dat ik toch wel iets moet nemen voor mijn hart... en mijn bloed eens moet laten controleren op "Cholesterol". Dat is voor een volgende keer zenne.
In de namiddag heb ik dan eindelijk den Dries zijnen film van de "Poezelige Poes" verwerkt en op een geheugenstikske gezet. Donderdag meegenomen en laten zien. Verder hebben we den donderdag verschillende spellekes gedaan (Dries, Amelie en ik) terwijl Bonneke gekuist heeft en eten gemaakt. Vannacht goed geslapen, al om kwart na tien in ons bed gekropen en pas om half tien opgestaan... Ik voel mij nog altijd redelijk moe... en heb blijkbaar veel slaap nodig.
Vanmorgen dan met de fiets naar de Wim gereden (charcuterie gekocht), naar het districtshuis (nieuwe ID kaart voor MJ) en dan langs Colruyt (rest van de boodschappen) naar huis. Wel, ik kan begrijpen dat de dokters gezegd hebben dat ik de eerste zes weken geen sport of zo mocht doen... Ik was eigenlijk heel moe... Ik snap het niet goed, want voor de rest voel ik me al redelijk goed! Hopelijk betert dat nog wel...
Nu nog een kalm weekendje en dan maandag naar nonkel Michel "Posse Leest" gaan vieren! Ik hoop dat de ganse familie er zal zijn en we ons goed gaan amuseren zoals elk jaar!

Geen opmerkingen: