Bijdragers

dinsdag 7 april 2009

60 jaar

Ondertussen is het dus gebeurd... Ik ben 60 geworden. Niet dat ik dat voel, maar het doet toch iets... Ons ma, de kids en kleinkids zijn geweest en raad eens wat ik gekregen heb? Een Wii !! Dat zal leuk worden voor de kleinkids, om samen te spelen. Maar eerst moet ik da spel nog installeren. Ik zou het liefst in de bureau hebben, maar dan moet ik een kleiner tafel hebben en moet mijnen oude Gevaert-bureau naar het recyclage-park. Ik ben vandaag al een ladenkast gaan halen in den IKEA, dat is al een begin! Volgende week waarschijnlijk de tafel en dan kan de rest weg en plaats gemaakt worden voor onzen ouden TV.
Mijn bloed is ook terug in orde... Het Kalium gehalte is nu binnen de normale proporties (was nu 3,9). De chirurg is content van zijn werk omdat de wondjes goed genezen en de Uroloog (waar ik op controle moest) zag geen problemen. Morgen moet ik nog wel naar de Cardioloog om het over mijn bloeddruk en hart te hebben...
Vorige vrijdag heeft onze Dries ons dan van zijn toneel "De Poezelige Poes" mogen laten genieten... 't was goed. Ik heb het opgenomen, en nu moet ik het nog op een DVD zetten.
In 't weekend is onze Raf terug vertrokken naar de States om dan eind volgende maand definitief terug te keren.

Geen opmerkingen: