Bijdragers

zaterdag 4 oktober 2008

Het "schilderen" muug...


Vrijdagmorgen al voor 10 uur bij Tony Mertens aangekomen om verf te kopen.  Twee kleuren Toscane meegenomen omdat die allebei bijna op zijn en ze stonden aan 50% omdat ze dat assortiment gaan verlaten.  Van de 'grafiet' hebben ze niets meer en ze volgen die 'Histor' reeksen ook niet meer...  Dus wij naar den Brico.  Daar hebben we nog een pot grafiet op de kop kunnen tikken.  Van den Brico naar den Ikea om twee haken te  halen om de rails van de draperie van de keuken op te hangen.  Dus tegen kwart na elf aangekomen...Direct begonnen met het afzagen van de deur van de living.  Hiervoor had ik mijn zaagmachine meegebracht.  Wat bleek, met de machine geraakte ik er niet helemaal door.  Ongeveer een halve centimeter te kort.  Terug naar huis om een handzaag te halen, zodat ik de klus helemaal kon klaren.  Terug tegen 13 uur, eerst iets gegeten en dan voortgedaan.  De onderkant verder afgezaagd en daarna wat opgeschuurd.  De deur erin gehangen, maar die sloot natuurlijk niet.  De zijkant die klemde werd deskundig afgevijld zodat ze wel terug toe gaat, maar nu moet ik er terug een likje verf opzetten en ik heb die "eierschaal'-lak niet meer... dus weer bijhalen!
Dan in de WC en de badkamer de tape er overal afgetrokken met als gevolg dat er in de badkamer weer terug een stuk van de verf afkwam... Dus terug bijwerken!!
De "Beerschot" kleur moet ook terug gedaan worden, want waar ik heb bijgewerkt zie je het verschil met de rest...

Rond drie uur was ik het moe en zelf ook moe, evenals ons moe... en we hebben ingepakt en zijn een badje gaan nemen.  's Avonds zijn we naar de Kern geweest waar ze een voorstelling van 'Tarsenaal' geprogrammeerd hadden.  Een redelijk ingewikkeld stuk, maar goed gespeeld.
Daarna huiswaarts gekeerd, nog iets gedronken en moe het bed ingekropen.
Vanmorgen liep om kwart over zeven de wekker al af.  Om 8 uur zou de Mo hier staan om onze zijmuur te bezetten.  Het is nu al half tien en hij is er nog niet...  Om 9 uur heb ik gebeld, maar hij moest nog een stelling gaan halen, want met ladders werken zal te moeilijk zijn... 

Geen opmerkingen: