Bijdragers

zondag 18 januari 2009

Na 't Van Roy weekend ben ik begonnen met mijn handeltje in glucosaminesulfaat-pillen. Ik zou die moeten nemen om mijn spieren en gewrichten terug soepel te maken; en om ze goedkoper te krijgen moest ik ze per duizend stuks nemen.  Ik heb dus nog twee afnemers gevonden om deze grote aankoop te delen.  
De 24e december hebben we dan hier bij ons met de ganse familie het kerstfeest gevierd nadat we eerst in de kapel in Edegem de kerstavond viering gevolgd hebben.  Hier moest Dries zingen in het koor, ons Amelie moest voorlezen en onze Stef mocht het kindeke Jezus zijn!   De week tussen kerstmis en nieuwjaar is rustig verlopen.  Raf en Joëlle zijn hier eens komen eten, onzen Bart is met zijn familie naar de Ardennen getrokken om samen met vrienden nieuwjaar daar te vieren en wij zijn op 31 december naar Beernem gereden om bij Karel met de Van Roykes nieuwjaar te vieren.  Tweede nieuwjaarsdag zijn we dan bij ons ma geweeest en op 3 januari naar Kampenhout voor het verjaardagsfeestje van Joëlle.  Ondertussen zaten we hier in een "ijstijd" zodat tegen de babyborrel men overal op elke plas en kanaal kon schaatsen!
Den 10e januari was het dan den "babyborrel" van JAANA in de villa van het museum!  We hebben ervan genoten; het was echt tof!  De volgende dag was het receptie van onze burgemeester op de Grote Markt, waar we voorzien werden van drank (soep, warme choco, warme wijn, koude Koninck, frieten etc...)  Daar na moesten we ons haasten om op tijd in de Kern in Wilrijk te zijn voor het Nieuwjaarsconcert.  Dat was fantastisch!  Een Sextet speelde Schubert, en deed dat op een sublieme wijze!
De woensdag 15 januari had ik dan een afspraak met Prof. Michielsen van Hepatologie in het UZA.  Alvorens de gal gaat verwijderd worden, moet ik nog een uitgebreid "suikertest-bloedonderzoek" laten uitvoeren op 21 januari.  Wanneer het resultaat hiervan bekend is gaan we afspreken wanneer ik kan geopereerd worden.
De vrijdag namiddag zijn we wat gaan bijpraten bij Sophie en Bart en hebben we onze Stef nog eens aan het werk gezien.  Die ziet ge groeien! 
Gisteren zijn we dan naar tante Marcelle  geweest waar we half pension kregen aangeboden.  Dus een goed avondmaal, leuke gesprekken, wat filmkes van de kinderen bekeken en voor we het wisten was het half één 's nachts.  Vanmorgen om 9 uur geweest met de geur van verse koffie en na het ontbijt nog wat gekletst en ons klaargemaakt om terug huiswaarts te rijden, alwaar we tegen 17 uur onze Jan en zijn gezinnetje verwachten!

Geen opmerkingen: