Bijdragers

woensdag 21 januari 2009

Lumbago


Zondag is onze Jan dus bij ons geweest om enkele broeken te laten verkorten. Toen ze hier waren heb ik natuurlijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog enkele fotokes van ons Jaana te maken.
Dinsdag waren die klaar en zijn we ze gaan weg doen en hebben ons Jaana nog eens gezien.  Het is een prachtbaby en Janus en Tinne zijn ho zo fier!  Daarna zijn we langs de Fortis van Raf geweest om zijn nieuwe kaart af te halen. Die moeten we nu zo vlug mogelijk bezorgen.
Ons moedertje Marie-Jeanne heeft nu al enkele dagen problemen met een blokkage in het bekken.   Daarom zijn we gisterenavond ook  naar de ostheopaat geweest . Na een behandeling van iets meer dan een half uur was het al veel beter, maar ze moest vandaag nog wel rusten.  Ik moest naar de gastro-hepatologie voor een bloedname en een "suiker-test".  Deze laatste om eventueel uit te kunnen sluiten dat ik suikerziekte heb, en dat het alleen maar pancreas problemen zijn.  Dit hield in dat ik eerste een bloedafname heb laten doen, dan een contraststof moeten nemen dan dan na een half uur terug bloedafname, dan een half uur later nog eens en dan na één uur nog eens.  Daarom was ik maar tegen de middag thuis.  Na het middageten heb ik dan ons dagelijks brood gebakken zodat we er weer enkele dagen tegen kunnen.

Geen opmerkingen: